#1 Skrevet Juni 25, 2009 Noen som driver med bilpleie i ålesunds området? Lakken er full av "rustprikker" eller hva det nå er, etter vinteren. Prøvd å vaske med forskjellig, men får det ikke til. Så skulle den hatt seg en skikkelig polering og tror jeg. Bilen blir helt svart etter en liten kjøretur, det samme gjelder felger. Skal prøve å få tatt noen bilder å legge ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2009 Rustflekkene fjerner du med ett claykit.. Det er asfatlstøv som ruster fast i lakken... Null problem å fjerne med clay.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2009 (endret) Rustflekkene fjerner du med ett claykit.. Det er asfatlstøv som ruster fast i lakken... Null problem å fjerne med clay.. Får skaffe meg clay da (og tålmodighet), når økonomien tillater det. Hvor skaffer jeg det billig og enkelt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2009 Se i tilbudtråden her på forumet og kontakt Ketil Falstad, han setter sikkert opp en fin pakke til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2009 Da er clay og diverse bestilt, så gjenstår det å se om det funker.. Eller om jeg får det til da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2009 hmm...Skal væra plankekjøring å få bort asfaltprikker osv hvis du bruker god avfetting og meguiars quick clay altså. Kan evnt prøve Meguiars bug & tar remover på vanskelige flekker i tilegg. Så kjører du på med lakkrens, polering og sealer/voks tilslutt. Lenge siden bilen din er polert osv da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...