Plugghette til AAN, hvilken type?

Anbefalte innlegg

 

Beru er de som leverer orginalt jaffal, det ville jeg kjøpt : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beru levere originalt? det tviler jeg på,har DÅRLIG erfaring med beru deler på vw/audi.søppel,skjelsord når det gjelder plugger til vag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beru levere originalt? det tviler jeg på,har DÅRLIG erfaring med beru deler på vw/audi.søppel,skjelsord når det gjelder plugger til vag.

 

 

har beru på min s4 vaffal om det er orginalt vett eg ikkje.

 

skulle hatt 5 stk av dei derre sjøl

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beru er det merke du får kjøp hos Audi-forhandleren i Norge.

 

Koster like mye som en kjempestor juleribbe :angrygun::angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beru levere originalt? det tviler jeg på,har DÅRLIG erfaring med beru deler på vw/audi.søppel,skjelsord når det gjelder plugger til vag.

 

Tviler du på det fordi du har dårlig erfaring med Beru? Uansett hva erfaringer du har med Beru, så er det det som ble levert orginalt : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beru er det merke du får kjøp hos Audi-forhandleren i Norge.

 

Koster like mye som en kjempestor juleribbe :angrygun::angrygun:

 

over 400 pr stk hos møller dem ekke goe på pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjører ikke de bosch/ngk eller no originalt?,gir bare ett tips om at jeg ville styrt unna Beru.vertfall plugger.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bosch plugger, beru plugghetter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ang. BERU plugger :

Under innkjøring og innledende mapping av 2.5 20vT'n der det ble mye kjøring med litt feil blandingsforhold, brukte jeg mange sett "billig"-plugger både fra Bosch, NGK og Beru. Bosch var dårligst, mens BERU holdt sikkert dobbelt så lenge som de andre :)

Kjørte med 20kroners Beru-plugger med 300hk+ på hjulene uten problemer i mange mil, inkl banekjøring, så de er vel ikke så ille : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for svar, da blir det beru til en brøkdel av hva Møller kan varte opp med. Sinnsyk avanse de må ha på delene, det er jo nesten pinlig!

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det sitter BERU org på mye vag, gode greier det.

 

MEN, har kjøpt 1 pluggledning på mekonomen en gang, det var BERU, dog no billige greier med gummi hette osv, det var no S-Ø-P-P-E-L, bosch platinum pluggen brant opp på denne sylinderen hele tiden (G60 sugemotor med k-jet), flyttet kabelen over på andre sylindrer og samme skjedde med pluggene der.

Var sinnsykt overslag i kabelen og.

 

Så tror BERU har både gode og dårlige ting

 

Kan og nevne at torshov selger beru, kompis kjøpte kabler der til sin 8v og de kosta ca 150kr stykk mener jeg å huske, disse var identiske med de orginale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker så mye for svar, da blir det beru til en brøkdel av hva Møller kan varte opp med. Sinnsyk avanse de må ha på delene, det er jo nesten pinlig!

 

J

 

sender dem til norge da?

så de hadde bentleys rep cd rom te under 70 dollar oxo..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper da det, skal sjekke opp dette i julen. Trenger litt nye deler nå.

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.