#1 Skrevet Juni 25, 2009 Heisann. Jeg må kjøpe en del karosseri plater nå, for et prosjekt! Men jeg trenger slette(ikke veng osv, bare helt vanlige flate plater) 0.7-0.9mm plater.. Men vet dere HVOR man får kjøpt dette henn? helst i akershus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2009 veng selger vanlig rette karroseri plate i den tykkelsen du skal ha, hvorfor ikke handle fra dem? koster ca 150,- per kvm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2009 var ikke klar over at de solgte rette plater men da drar jeg dit.. takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2009 mekonomen har og plater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2009 Biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2009 Dra til en blikkenslager, de har alt av plater:) der jeg alltid har kjøpt det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...