#1 Skrevet Juni 25, 2009 Har fått en takspoiler fra nbs nå, og etter å ha prøvemontert den får jeg ca 5mm sprekker på oversiden av den uannsett hvordan jeg drar og vrenger på den. Ser ut som om den må helsparkles før den lakkeres. Skråen på luka stemmer heller ikke med skråen på vinga! Er det normalt? Er rett å slett skuffa og angrer på kjøpet, og lurer på å levere den tilbake, men vil høre hva dere sier først. Husker jeg monterte en fra JE Design for en tid tilbake men den bare sugde seg fast! Hva synes dere som har greie på detta? forøvrig denne det er snakk om http://salg.norskbildelsenter.no/4daction/WA_Bilder/?Vare=14885&ASP=5771983&Type=VW&Model=Golf&Year=1999&Back=WA_Katalog[P]ASP=5771983[O]amp;Type=VW[O]amp;Model=Golf[O]amp;Year=1999[O]amp;Klasse=11 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2009 Ville ikke vært så veldig overrasket. De fleste "styling" deler har dårlig passform desverre. Ta kontakt med dem, og du får sikkert ordning på saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2009 glassfiber tåler ikke og ligge over lengere tid uten og bli montert på bil feks. da den har en tendens til og vri seg ut av form 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2009 jaha, hva gjør jeg med det da? Er det min feil liksom? Jeg synes det ansvaret ligger på dem egentlig lønner seg kanskje å dra dit en tur å prøve en annen å se om den fit`ter bedre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2009 Bruk telefonen da vel Er jo bare å ringe dem, de er vanligvis ikke helt ville i andre enden der nede. Så det blir nok en ordning. Om ikke kan du vel dra innom ja. Tror ikke de heller syns dette er din feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2009 Send i retur. Må prøvemonteres før lakkering Dette betyr i mine øyne: Ikke kjøp! Ligg unna! osv... Det er det samme som dårlig passform. Dessuten er vel dette på samme prisnivå som Votex og originale deler. "Trenger ikke prøvemonteres før lakkering" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2009 Send i retur. Dette betyr i mine øyne: Ikke kjøp! Ligg unna! osv... Det er det samme som dårlig passform. Dessuten er vel dette på samme prisnivå som Votex og originale deler. "Trenger ikke prøvemonteres før lakkering" På min Votex R32 spoiler sto det også prøvemonteres før lakkering.... men passformen var utmerket Du får stort sett det du betaler for.... glassfiber styling har jeg generellt dårlig erfaring med passform på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2009 Glassfiber holder jeg meg borte fra. Det hører hjemme i båter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...