#1 Skrevet Juni 25, 2009 har en kompis som har en s4 2.2t aan bilen fungerte for noen dager siden men nå er det helt stopp. den starter når man gir den startgass men stopper med en gang etterpå. bilen har vært på møller å tatt diagnose og det var mange feilmeldinger alle forsvant untatt lambdasonden, den er nå byttet og bilen starter ikke. den drar også veldig dårlig rundt på startern som om batteriet skulle være helt dødt men jeg har prøvd med flere batteri og det er ikke det som er feilen? kan også sies at bilen har vært veldig rar i det siste, hvis man holder jevn gass så kutter den helt for så å plutselig komme for fult noe som har gjort bilen helt ubrukelig i det siste, og den blir værre om man slår på lysene. noen som har noen formeninger om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2009 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2009 Jeg ville startet med å gå over alt av elektriske koblinger. Høres ut som det kan være noe der. Men at det blir vanskelig har jeg god forståelse for. Et annet punkt er jo å sjekke om det har vært fuktplager i den, da det kan gi elektriske plager etter en tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2009 skal sjekke dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...