#1 Skrevet Juni 25, 2009 Noen som skal sette turen nedover. Event når drar folk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2009 Blir til at jeg tar turen. Drar nedover i 3tiden pga jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg drar nok i morgen tidlig en gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg og guttungen tar turen nedover i 11tiden tipper jeg. Må innom å få på plass sommersveisen før avreise 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2009 Jeg tenkte også å dra i 11 tiden. Skal egentlig til strømstad men tenkte og stikke innom rudskogen noen timer. Tar med hjelm, kanskje noen har en plass i bilen noen runder?? Hvor kjører du fra Espen? Når drar du nedover Bård? Ta følge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2009 kjører fra tveita senteret. send meg en meld når du reiser så kan vi jo se om jeg er i rute:) er litt som skal klaffe med en ettåring på tur:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...