#1 Skrevet Juni 25, 2009 1.8T AEB, fwd. Orginalt 150hk BSR Steg 1 chip, bsr mener at denne gir 193 hk på en helt orginal motor K03 turbo 3" eksos til bakerste potte (cat fjernet) FMIC 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2009 190hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2009 fra 180-195hk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2009 Glemte å si at jeg kjører på 1.4 bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 25, 2009 Glemte å si at jeg kjører på 1.4 bar ladetrykk over 1,1 bar ca gjør ingen nytte på en k03 iallefall ikke uten oppgradert intercooler, da k03 er så liten og produserer mere varme enn effekt over ca 1,1 bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 25, 2009 ladetrykk over 1,1 bar ca gjør ingen nytte på en k03 iallefall ikke uten oppgradert intercooler, da k03 er så liten og produserer mere varme enn effekt over ca 1,1 bar For ikke å snakke om det sykt høye baktrykket i eksosen pga trangt eksoshus, hjelper ikke på fyllingsgraden det heller for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2009 Hva kan jeg oppnå ved å bytte til K04 og kanskje noen større dyser da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 25, 2009 maks 270 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 25, 2009 maks 270 han har ikke tverrstilt motor, så en k04 med rette dysene kan gi ca 240. 270 er for golf og a3 osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...