Anbefalte innlegg

1.8T AEB, fwd. Orginalt 150hk

 

BSR Steg 1 chip, bsr mener at denne gir 193 hk på en helt orginal motor

K03 turbo

3" eksos til bakerste potte (cat fjernet)

FMIC

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fra 180-195hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å si at jeg kjører på 1.4 bar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å si at jeg kjører på 1.4 bar

 

ladetrykk over 1,1 bar ca gjør ingen nytte på en k03 iallefall ikke uten oppgradert intercooler, da k03 er så liten og produserer mere varme enn effekt over ca 1,1 bar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ladetrykk over 1,1 bar ca gjør ingen nytte på en k03 iallefall ikke uten oppgradert intercooler, da k03 er så liten og produserer mere varme enn effekt over ca 1,1 bar

 

For ikke å snakke om det sykt høye baktrykket i eksosen pga trangt eksoshus, hjelper ikke på fyllingsgraden det heller for å si det sånn ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kan jeg oppnå ved å bytte til K04 og kanskje noen større dyser da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

maks 270

 

han har ikke tverrstilt motor, så en k04 med rette dysene kan gi ca 240.

 

270 er for golf og a3 osv

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.