#1 Skrevet Juni 25, 2009 hva blir d til neste uke folkens? ska vi prøve med fotodag eller? om været holder seg ville jo d blitt knall: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2009 foto dag ved trollstien da????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2009 Jeg er garantert med! Føles lenge siden sist nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2009 Håper vi også kan komme oss avgårde en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2009 Ja, møte blir det. Men kanskje ikke trollstigen. Bedre å ta det når ferien er over. Flere folk da.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2009 Må si meg eni med Per- Håkon der.. Artigere når vi er mange på photoshoot! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2009 Kl 19:00 samme plass som vanlig da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2009 Jeg satser på d hvertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 1, 2009 Jepp, samme sted! Ta med badetøy! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 1, 2009 får nok ikke tid til og komme idag:o skal legge litt golv i varmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 1, 2009 Per Håkon får desverre ikke tid til å komme, og jeg er alene på jobb, og jobber for 3 i varmen, så i dag blir det desverre avlyst fra min side! Det blir altså ikke møte i dag! Jeg prøver å få tak i Linda for å si ifra, Jan Egil snakker med Rune! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 1, 2009 Passa bra siden jeg må jobbe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 4, 2009 Var ikke mange der klokka 19 nei.. antok det ble avlyst grunnet ferie/arbeid/sommer/sol. Får prøve igjen neste måned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 4, 2009 takker for meldingen. kjekt og få beskjed om slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 4, 2009 Var ikke mange der klokka 19 nei.. antok det ble avlyst grunnet ferie/arbeid/sommer/sol. Får prøve igjen neste måned prøvde å ringe deg å si ifra, men du tar jo aaaaldriii telefonen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 5, 2009 Hehe.. my bad - no harm done. Var så fint vær likevel, grei kjøretur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...