#1 Skrevet Juni 25, 2009 Hei, Her om dagen begynte radiator-indikatoren for "lite kjøleveske" og lyse. Jeg fylte på, og det begynte og lyse etter 1 dag igjen. Jeg jekket opp bilen i kveld og tittet litt på det! Noen som kan si meg hva som lekker? evt hva jeg trenger for og få fikset lekkasjen? PS: Bildet er tatt Under motor Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2009 kan se ut som frostpluggen din lekker, men så ser det ut som det kommer lengere opp og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2009 Hvordan får jeg byttet frostpluggen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2009 Jeg hadde tilsvarende lekkasje og fikset det med noe tetningsmiddel jeg kjøpte på Shell. Etterfylte med vann og G12. Har holdt tett nå i bortimot 9 måneder. "STP Kylartettning" mener jeg produktet het. Pris 100-150 kr. Verdt et forsøk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...