#1 Skrevet Juni 26, 2009 siden jeg ikke fikk dratt pga gåent hjullager så vil jeg gjerne se bilder fra dere:) satser på MYE bra kjøring;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2009 Jeg satt innendørs på jobb i det fine været så jeg vil også ha bilder fra banekjøringa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2009 Jeg kjørte som faen fra klokken 11- 17.30 ca. Var ikke fryktelig mye trafikk, men veldig godt, for da fikk du kjøre akuratt når du ville, ingen venting eller noe. Tror lengste jeg ventet på å bli sluppet ut på banen var 6 sekunder for at en bil skulle passere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 26, 2009 Jeg var tilskuer, men hadde ikke med kamera. Var ikke så mange på banen nei. Veldig overasket over hvor godt dekkskift sciroccoen gikk!!! kjørte tett i tett med en mørk RS4 avant uten at rs4'n kom nærmere. heller tvert om. Rs4 går godt, men bærer litt preg av å være litt tung iforhold til roccoen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 26, 2009 Ett par fra meg. Er ikke helt kompis med telezoomen jeg brukte idag, så dere får ta det for det det er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 26, 2009 Hadde med kamera men fikk ikke tatt så mange bilder Noen fikk tatt noen bilder av min ur90? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2009 Tok noen fler. Panorering med vidvinkel er ikke sååå lett som jeg hadde trodd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2009 Dæven så bra bilder Joachim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2009 Har du noen høypoppløslige bilder av den lyseblå Golfen som du kunne sendt meg Joachim? Bra bilder, litt anderledes enn det som pleier å bli tatt! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 26, 2009 bump:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2009 Jo ikke no mindre lyst til banekjøring etter å ha vært der i dag, mye bra kjøring og dæven duske meg A8'n til Christine imponerte meg... Christer og Jon Cato's sin einser Turbo hadde meget bra rundetider rundt 1.10 pr runde. Respekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 27, 2009 har du noen flere bilder av audi garasjen s3'n jokkis eller noen andre?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 27, 2009 Noen som har film eller bilder av A8en til Christine ? Hadde vært morsomt å sett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 27, 2009 noen som rakk og ta ett bilde av en rød ener? blei ikke mange rundene på meg gitt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 27, 2009 Fikk ett par bilder fra de fleste bilene, legger ut i morra kveld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 28, 2009 Filmet litt men det tar laaaaang tid å konvertere fra H.264 til wmv HD (ca 2t for fem min film) så jeg har to filmer nå og skal fortsette når resten er konverter og lastet opp. Ps. hvis du dobbeltklikker i bildet så åpner siden seg og du kan se i full skjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 28, 2009 Noen som bilder eller film av en svart S3..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 28, 2009 Utrolig fete bilder, Joachim! Nå har jeg ny skrivebordsbakgrunn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 28, 2009 Noen pix fra meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 28, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 28, 2009 : rock :Mere bilder mere bilder mere bilder: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 29, 2009 Tre filmer til i fra meg. Kommer med tre til litt senere i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 29, 2009 Da er allt fredig lastet opp til YouTube. Det var allt i fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 29, 2009 Ps. Dobbeltklikk på filmene og de åpnes i nytt vindu. da kan de sees i fullskjerm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 2, 2009 hva er navnet på han med CF registrert rød s2 coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...