Anbefalte innlegg

Sjekket pluggene på 2,8'n idag og det var ikke et pent syn for og si det sånn, de var helt gråhvite med en slags avleiring på. Hva kan dette være? vet at pluggene er riktige, så det må mest sannsynlig være mager blanding eller feil tenning.. noen andre ting det kan være, og hva kan forårsake det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ut ifra hvordan du beskriver det er de helt normale, om det ikke er masse avleiringer.

Sjekk linken under:

Tilstand på tennplugger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, tror kanskje jeg må ta meg en litt nøyere sjekk på de.. så at det va ikke så mye forskjell på normal og overopphetet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fått sjekketpluggene og byttet bensinfilteret så det skulle være greit, men nå ble den helt umulig. Nå rykker og fusker den på hele registeret under belasting.. hvis jeg ruser den så går den greit. hva kan være galt?? lurer på om den ene katten har tatt helt kvelden, er bare såvidt det blåser litt når jeg holder hånda bak eksosen på tomgang..(er ikke sikker på hvor mye det skal blåse ut her?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en bil som oppførte seg sånn.. da hadde alt i katta løsnet og lagt seg i eksosen og tettet!! Kukete lamdasonde kan også gjøre bilen i slikt humør..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet pluggledninger idag, og motoren maler som en katt igjen:) går heeelt gjevnt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.