#1 Skrevet Juni 26, 2009 driver å skal bytte toppakning på bilen, og er nå kommet så jeg skal skru av eksosmanifold, og måtte jo da kjenne på slakken på turboen (olje og vannkjølt K26) og det er betydelig slakk ut og inn, har satt på en K26 på coupen min, og den var ikke halvparten så slarkete, har også en K24 liggende som heller ikke har noe særlig slakk, bilen bruker ikke olje, men spiller det noen særlig rolle om den er slarkete, hvis den ikke bruker noe olje? jeg har ikke kjørt på noe mer turbotrykk enn 0.5 bar, men det blir ca 1 bar om ikke lenge, så vil helst ikke ha turbohavari første uka vet att disse hønngamle KKK turboene kan være slarkete, men synes det var vel mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 26, 2009 Med aksialslakk så bruker den olje. Virker også som om det blir mer friksjon slik at den lader dårligere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 26, 2009 den lekker olje på undersiden der oljerøret kommer inn, så det går litt olje der, men jeg etterfyller veldig lite olje faktisk, ikke ryker det noe blått heller. det att den lader 0.5 bar er fordi den kun kjører på grunntrykk på wastegate, er nettopp det jeg skal gjøre noe med nå, sette på mac11 hjerne og ledningsnett, og da bytter jeg like greit toppakning til en stålpakning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2009 noen som vet sånn ca hvor mye det koster å overhale en K26? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2009 opp noen som vet sånn ca hvor mye det koster å overhale en K26? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 13, 2009 noen som vet sånn ca hvor mye det koster å overhale en K26? nyskjerri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...