Anbefalte innlegg

På vei til rudskogen idag stoppet bilen for meg, helt ut av det blå.. midt på E18 selvfølgelig : rolleyes Etter 2 timer feilsøking\venting på NAF som aldri kom, ble det etterhvert klart at bensinpumpen var død.

Ettersom det kan være fristende å ta ut noe ekstra av bilen etterhvert hadde det vært fristende å kjøpe en større pumpe med en gang, riktignok som passer rett i, hva bør jeg gå for da?

Tenker litt på pumpe fra 2.3 NG med K-Jet, den er vel litt heftigere enn S2-pumpa? Hvor mye jobb er det å eventuelt tilpasse noe sånt?

Gjerne noe som er tilgjengelig i morgen (Lørdag), da jeg er uten bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er tilgjengelig imorra må vel bli ei sugemotor pumpe.. Men ei 044 pumpe er vel greit, den får du jo ganske enkelt til å passer i orginalfestet også.

Ellers så tok jeg akkurat ut pumpa i 200'n hvis du må ha kjapt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe som er tilgjengelig imorra må vel bli ei sugemotor pumpe.. Men ei 044 pumpe er vel greit, den får du jo ganske enkelt til å passer i orginalfestet også.

Ellers så tok jeg akkurat ut pumpa i 200'n hvis du må ha kjapt..

Hvis den passer uten alt for mye knot kunne det absolutt vært interessant ja, bare for å ha fått bilen igang igjen.. noen som vet om det er mye forskjell på de? Står din i tanken eller under bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er i tanken... Det er vel din også? såvidt jeg veit er det vel samme pumpa..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker litt på pumpe fra 2.3 NG med K-Jet, den er vel litt heftigere enn S2-pumpa? Hvor mye jobb er det å eventuelt tilpasse noe sånt?

Om du tar med holderen er den bolt on

om du har flaks og finner en med bosh pumpe er dette en 040 pumpe faktisk

Har det i min og holder fint til mine 500+ hk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.