Lysbryterens led pærer blinker

Anbefalte innlegg

På min 2003 A6 blinker led lampene (for "0", park og nærlys) i en spesiell sekvens etter start av bilen og lysbryter er satt til nærlys ( importbil ikke kjørelys). Etter en liten stund stanser dette og led pærene er konstant av.

Led pærene som belyser tåelys fram og bak lyser hele tiden.

Er dette noen for for feilkode?

Lysbryteren oppfører seg på samme vis som denne filen, men det er noe anderledes mønster.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet hva denne feilen kommer av. Jeg sliter med samme sak og skjønner ingen ting. Her er det et mønster som om det var en feil kode?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Jeg demonterte til slutt bryteren og loddet inn nye leddioder. Jeg kjøpte noen fra Clas Ohlson (lysdioder 3mm nr.36-3841), de ga ikke samme lysstyrke men blinkingen stanset. Min konklusjon var derfor at blinkingen skyldes dårlige dioder.

Når du lodder nye dioder så mener jeg å ha hørt at det er viktig hvilken vei de står (du ser forskjell på diodene når du holder dem opp mot lyset). Har vært på jakt etter noen sterkere dioder med samme størrelse men har ikke finnet enda.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte nå en ny bryter og blinkingen ble borte:) Da tror jeg på diodene.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.