Godkjenning av justerbart senkesett på eldre biler

Anbefalte innlegg

Hei...

Jeg bare lurte på en ting...

Hvordan det fungerer med godkjenning av eldre biler med justerbart senkesett ?

Er det noe som sier at når bilen er så og så gammel, så er det ikke mulig å få senkesettet godkjent på bilen ? Noen som vett noe om hvor denne grensa går ?

Min bil som jeg hadde tenkt å godkjenne er en 94 modell som er registrert sent (november) i 93.

Er litt redd hvis dette er tilfelle, at det vil bli klatt inne hos biltilsynet : klø ::confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke no problem det Fredrik. Alder på bil har ingenting å si, sålenge det er TÜV papirer på senkesettet så er det håp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stemmer det , ingeting å si alder på bil, selv en 85 golf med godkjent justerbart på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da bra : smil :

Tuv papirer har jeg så da er det visst lys i tunellen likevel : rock :;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe problem, jeg har -85 mod. Audi 90 med ombygde fjærbein fra KW i Tyskland med Tüv-papirer. Han virket sur og stusset veldig han hos biltilsynet, men etterhvert fikk jeg han litt "på gli", og det endte med godkjenning. Det siste han sa da jeg skulle dra, det var at det var godt å se at noen var så seriøse, og at han synes bilen så utrolig bra ut:) Skal nevnes at alt av papirer var på plass og at firehjulskontroll var tatt før visning.

mvh Anders

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.