#1 Skrevet Juni 27, 2009 Hei, Skulle ønske jeg kunne tvangstyre radiatorvifta mi. Den blir jo allerede styrt av ett rele som sitter i sikringsboksen. Hvem rele er dette og hvem pinner på sikringsboksen kan jeg koble meg inn på og bruke som styring av den ? Garrantert noen som har gjort dette før så veldig fint om noen kan hjelpe meg MVH 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2009 Koble deg parallellt innpå temp føleren i radiatoren med en bryter, så kan du tvangskjøre vifta... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2009 slik gjorde jeg på min 90 mod passat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2009 Koble deg parallellt innpå temp føleren i radiatoren med en bryter, så kan du tvangskjøre vifta... Ledningene fra temp føleren kobles rett opp i releet ? Så vis jeg leiter litt vil jeg kunne ha en mulighet og finne de ledningene fram under sikringsboksen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2009 Her har du sjema du kan bruke B73-09.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...