#1 Skrevet Juni 27, 2009 Hei, igår så pungterte bilen min, da denne sto i en svak bakke måtte en sitte inne i bilen å holde på bremsen mens vi jekket den å skiftet hjul. Lot bilen da stå på tomgang for å ha full bremsekraft. Etter hjulet var skiftet la vi merke til at den begynte å pipe på varmen i vannet, da viste den 110 grader. Så da stoppet jeg bilen litt, etter liten stund begynte jeg å kjøre rolig hjemover, da ble vannet ganske raskt rundt 90 grader etter 5 min tid. Når jeg kommer hjem, å lar bilen gå på tomgang, da stiger gradene raskt igjen. Jeg skal da parkere en, så begynner den akkurat å koke rett før jeg får stoppet bilen. Noen som vet hva som er feilen her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2009 Høres ut som radiatorviften har tatt kvelden ja. Eller føleren for den, burde være greit å finne ut om den går rundt eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2009 Hører du ikke om radiatorviften din starter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2009 Kanskje greit å informere dere om at det virker som den ikke stater:P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2009 Kanskje greit å informere dere om at det virker som den ikke stater:P Stemmer bra med symptomene det da. Da er det nok føler eller vifta ja. Føleren er vel sikkert mest sannsynlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2009 Er nok vifta her nå, dyttat til den, da snurra den rolig rundt igjen. Er vel ganske gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2009 Du kan enkelt sjekke om det er bryter eller selve vifte. Ta av pluggen til termobryteren, og legg en jumper over termialene til pluggen. vifte skal da begynne og gå. Du kan og måle om det er 12V i pluggen til vifte samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...