VAG verksted utenom Møller..

Anbefalte innlegg

noen som vet om verksted her i byen som er litt inne på VW/audi utenom møller?? da møller skulle hatt smekk på blanke messingen.. er jo syke priser: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en mekonomen sjappe? De skryter jo av å ha snøring på alle biler, og bruker original deler...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah må ha litt å velge i.. har hørt med en del lokale å di har ikke peil:p så da tørr jeg ikke sette bilen dit:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er mange som bruker de gutta på vikhammer da. de skal vel ha god peilling på VAG :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evnt stikk en tur over grensa til VAG service i Järpen ;)

Brukte de mye når jeg hadde boraen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe tengte det var greit å sette bilen der så gjorde di jobben mens jeg var på jobb;) hehe så sverige blir det nok ikke:p men takker uansett.. noen flere tips??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autocenter heter de på vikhammer. Og jeg anbefaler dem sterkt. Flinke karer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jah?? da må jeg høre med dem på mandagen.. vil ha noen som er litt inne på saker og ting..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva skal du ordne da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen i klubben som bytter den på kveldstid i tr.heim da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jo mulig men jeg vil ha kvittering og slikt.. er ganske mye jobb å få ut dritten da det er trangt.. ellers har jeg gjort det selv.. men tørr ikke da d er mye med det annet en å koble til og fra:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder autosenteret på vikhammer... så husk å avtale pris... dem skriver regning med gaffel om dem får muligheten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.