#1 Skrevet Juni 27, 2009 noen som vet om verksted her i byen som er litt inne på VW/audi utenom møller?? da møller skulle hatt smekk på blanke messingen.. er jo syke priser: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 27, 2009 Hva med en mekonomen sjappe? De skryter jo av å ha snøring på alle biler, og bruker original deler... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 27, 2009 jah må ha litt å velge i.. har hørt med en del lokale å di har ikke peil:p så da tørr jeg ikke sette bilen dit:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 27, 2009 Er mange som bruker de gutta på vikhammer da. de skal vel ha god peilling på VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2009 navn?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 27, 2009 Evnt stikk en tur over grensa til VAG service i Järpen Brukte de mye når jeg hadde boraen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 27, 2009 hehe tengte det var greit å sette bilen der så gjorde di jobben mens jeg var på jobb;) hehe så sverige blir det nok ikke:p men takker uansett.. noen flere tips?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 27, 2009 Autocenter heter de på vikhammer. Og jeg anbefaler dem sterkt. Flinke karer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 27, 2009 jah?? da må jeg høre med dem på mandagen.. vil ha noen som er litt inne på saker og ting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2009 hva skal du ordne da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 27, 2009 abs pumpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2009 Ingen i klubben som bytter den på kveldstid i tr.heim da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 28, 2009 jo mulig men jeg vil ha kvittering og slikt.. er ganske mye jobb å få ut dritten da det er trangt.. ellers har jeg gjort det selv.. men tørr ikke da d er mye med det annet en å koble til og fra:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 28, 2009 Når det gjelder autosenteret på vikhammer... så husk å avtale pris... dem skriver regning med gaffel om dem får muligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...