Anbefalte innlegg

Kjøpte meg A4 B6 avant for noen mnd siden, og var strålende fornøyd med hele bilen, bortsett fra at den ikke hadde cromlister rundt rutene (altså disse pyntelistene). Ble for dumt å ikke kjøpe en bil fordi kun dette manglet, så har derfor tenkt å skifte dette ut i ettertid. På Møller sa de at man måtte ut med ruten og heftig operasjon for å få skiftet disse, men det kan da umulig stemme? Er det noen som har erfaring med dette?

Og skudd i blinde; er det noen som skulle ha lyst til å bytte mot svarte lakkede lister om disse ikke er altfor vanskelig å få av?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på dørene må du ihvertfall demontere vindusrammen og nesten hele dørene, fordi listene er klipset fra insiden. tror du skal klare å lure av de andre, ikke helt sikker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på dørene må du ihvertfall demontere vindusrammen og nesten hele dørene, fordi listene er klipset fra insiden. tror du skal klare å lure av de andre, ikke helt sikker.

Jepp, vinduene må av : bh : Skulle gjerne bytta men jeg gidder ikke den dritt jobben:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, det va jo kjipt... Er vel type todelt disse dørene er de ikke? At vindusrammen er øvre del av døren? Hvordan er det forresten med takrailsene? Sitter de med skruer under taktrekket, og er de vanskelig å få av. Tenkte også på å skifte disse/ lakke de i bilens farge...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp de er todelt, bør bytte klipsa til dørtrekka de blir fort ødelagt. Railsa veit jeg ikke, sikkert noe sånt som du sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for demontering av railsa mener jeg å huske at du måtta demontere alt av sidepaneler for å komme til å skru ut railsene, tror ikke du må ut med taktrekket

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehhh.... du er jo kun en grill unna komlett sort optikk. Det der er ikke et problem, men en fordel. Bilen er jo ti ganger penere med sorte en med blanke lister. Samtidig slipper du problematikken med lister og rails som falmer og blir stygge over tid. Skulle mer en gjerne byttet med deg om ikke det hadde vært så ufattelig mye jobb, samt at du neppe ville hatt mine om du tok de i nærmere øyesyn. Trodde faktisk ikke det fantes noen som ville bytte til seg krom lenger...

imagem063zr4.jpg

A4B6StockwithCupraRfrontlipspoiler.jpg

IMG_0047.jpg

24_08_09_08_10_48_2522.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde faktisk ikke det fantes noen som ville bytte til seg krom lenger...

imagem063zr4.jpg

Jeg for min del synes faktisk den der er kjedelig med alt i sort,ingenting som bryter opp alt det sorte... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehhh.... du er jo kun en grill unna komlett sort optikk. Det der er ikke et problem, men en fordel. Bilen er jo ti ganger penere med sorte en med blanke lister.

imagem063zr4.jpg

Må si meg enig med Tom Are. Ikke at denne bilen her ikke var grisefeit (for det var den), men jeg synes det blir litt ensformig uten noe som bryter det svarte. Er liksom lite lysten på cromspeil også da jeg mener dette er litt for oppbrukt... Hvordan vil det bli med kun cromrails da? Vil det se snodig ut kanskje? Blir vel gjerne å kjøre svart med noen feite felger da. Noen som har synspunkt etc? Bilen min er kliss lik den A4 B6 avanten som ikke er lakkert helt ned som Ronny postet :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg for min del synes faktisk den der er kjedelig med alt i sort,ingenting som bryter opp alt det sorte... :)

Der tar du desverre feil, men sånn er det av og til. :)

Blir vel gjerne å kjøre svart med noen feite felger da. Noen som har synspunkt etc?

Kjør på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er ikke kjedelig/dritjobb å demontere dørene. det er faktisk veldig enkelt og veldig fort gjort,men som nevnt så bør du kjøpe noen ekstra klips, disse kan lett gå i stykker. kjøp listene,og når du har dem liggende så kommer du til å klø i fingrene etter å begynne på jobben! stå på

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sort optikk på sort bil er hærlig! Behold de sorte listene og få alt sort og et sett med gunmetal farga felger så har du en sinnsykt bøllete bil samtidig som den er stilren:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.