#1 Skrevet Juni 27, 2009 Heisann! Kommer det noe info ang Tour De Mjøsa snart ? Mase, mase.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2009 Send PM til Tor Egil Hannestad så har han sikkert svare du leter etter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2009 Send PM til Tor Egil Hannestad så har han sikkert svare du leter etter:) Tenkte at det kanskje er flere som lurer, derfor laget jeg en liten tråd bare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2009 Hadde vært moro for flere å vite ja. Noen av oss er avhengige av å planlegge litt frem i tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2009 Heisann! Kommer det noe info ang Tour De Mjøsa snart ? Mase, mase.. hehe får ikke mase for mye nå. dem har jo ikke fått til info om vanlig lokallagtreff enda heller *S* og jeg har mye arbeid med coupen før det skal noe tour de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2009 hehe får ikke mase for mye nå. dem har jo ikke fått til info om vanlig lokallagtreff enda heller *S* og jeg har mye arbeid med coupen før det skal noe tour de. Ja den er jeg spent på hvordan blir - så kanskje du blir ferdig snart da om det kommer noen datoer for treff 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2009 Spent på litt info rundt Touren ja! Hepphepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2009 Da er info blitt lagt ut på følgende link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=160392 vel møtt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2009 Da er info blitt lagt ut på følgende link: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=160392 vel møtt!!! Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...