#1 Skrevet Desember 21, 2004 Vi kan jo gjøre som så mange andre har gjort, nemlig og lage en tråd der vi legger ut bilder av bilene våre. og eventuelt skrive litt om oss selv og hva vi driver med ellers, utenom bilen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2004 Jeg heter da Thomas A Gulbrandsen og er 23år gammel, jeg kommer egentlig fra Tveita i oslo men flyttet til Bergen for snart 3år siden, grunnet disse damene da veit du: haha : Jeg jobber til dagelig som service sjef hos urmaker Bjerke på Torgallmennigen, noe som jeg har gjort siden jeg var jeg flyttet hit. Jeg var også sammen med Jan, Øystein, Espen og Vidar, med å starte opp Bergen lokallag for da snart 3år siden. Noen som ser ut til og bli VELDIG bra! Før dette var jeg med i FOLLO lokallag. Jeg stor trives her i Bergen og det er kjempe kult å se at Vw Audi innteressen er så stor her på vestlandet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2004 Vi kan jo gjøre som så mange andre har gjort, nemlig og lage en tråd der vi legger ut bilder av bilene våre. og eventuelt skrive litt om oss selv og hva vi driver med ellers, utenom bilen: klø : Hei Thomas, og gratis med bilen, ligger en tråd her med bilde av bilene. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=5851 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2004 Okay. det viste jeg ikke våkn opp Thomas det er suverent da benytter vi bare den gamle da jo. Jihaaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2004 grattis med ny bil Thomas. Farge? info? bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2004 Hei Ronny! He He TAKK. Det er en 2002 Audi TT 225 quattro, sort brilliant metallic med alt av utstyr, skinn alcantara, er heeeeelt sinnsykt strøken gått 38000km. Planene for denne blir holdt tett inntil brystet enn så lenge. men det kommer til og bli en vannvittig bil når den blir ferdig. Planen er premiere på Vålerbanen til våre. Men skal du være med på fjordline turen så klarer jeg vel og lekke ut noe når ølen begynner og virke kjenner jeg meg rett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...