#1 Skrevet Juni 27, 2009 Hei har en golf gti 94 mod som driver å stopper i tide å utide. Bensinpumpa stopper å d klikker i rele til pumpe.. tenkte først d var rele`t d var nå feil med men nytt rele hjalp lite. Nå kjent fenomen på golf dette?? svakhet i motorstyring? ledningsnett fra motorstyring? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2009 noen som vet hvor jeg kan få tak i koblingsskjema?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2009 ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2009 ett tips: prøv å ta hånden bak på sikringsboksen å trøkk kontaktene godt inn jeg hadde problemer med dette på min vr6 golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2009 ska jør et førsøk på d 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...