#1 Skrevet Juni 28, 2009 Heisann Tokk bilen ut av garasjen her om dagen for og lufte den.. Da merket jeg fort at den ikke gikk som den skulle.. når jeg drar på fra bund går den som den skal.. men ligger jeg rolig i 2,3,4,5 gir på på full gass uten å gire ned blir den bare stående på samme farten og samme turtal å det skjer egentlig ingen ting..... men girer jeg ned og får høyt turtall igjen fungerer den igjen... Noen som har vært borti detta ? Mvh Erland Staff Hagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2009 Fikk skrevet ut en feil kode nå.. noen som kan hjelpe meg her ? 00575 intake manifold pressure control limit not reached intermittent Håper noen kan hjelpe.. Mvh Erland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2009 tru det er luftmassemåller er ikke sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2009 hmm..skifta den for 1 måned siden... hmmmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2009 prøv å dra ut kontakten på Lmm å se hvordan bilen oppfører seg da. da skal den gå i nødmodus. så finner du ut om det er den som er gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2009 sjekk vakuum pumpa og alle vakuum slanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...