#1 Skrevet Juni 28, 2009 Hei Jeg har noen problemer med LMM på min passat og skal kjøpe og bytte imorgen, men finner ikke ut helt hvordan denne sitter. Jeg har søkt på dette forumet og der er det en tråd som sier at LMM skal sitte rett før turbo, ok tenker jeg og skrut av plastikk deksel ved luftfilter og der ser jeg en kobling med 2 skruer. jeg skrur ut denne og den så slik ut . Så oppdager jeg på nettet at den jeg skal ha ser slik ut ifølge meca, mekonmen, nbs osv.. Så jeg har vedlagt et bilde over de to stedene som jeg trur denne sitter eller er jeg helt på bærtur her nå Noen som har noen glupe ord hva som er riktig her hadde jeg satt stooor pris på? Bilen: 2004 Passat 1.9 TDI Motor AVF 130 HK 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2009 Du har funnet den rette delen... Men du får hele den delen med "tunellen" som byttedel.. Ergo skal du ikkje skru ut den delen som du har gjort, men koble av ledningen, løse slangen som går fra LMM til til turbo, og skru ut de 2 skruene som sitter inn mot luftfilterboksen... Så drar du den bare rett fram... Virker litt treg, men den henger bare på en O-ring, så det er bare å lirke den ut:) En enkel jobb som tar 5-10 min! Edit: Det er den merket 2:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2009 Hei Ok hjertlig takk for svar. Når man har defekt LMM, holder det da å bytte kun den delen som er skrudd med 2 skruer eller anbefales det å bytte hele? Har fått Emissions Workshop som feilmeld og møller sa det var en periodisk feil på LMM, bilen går som den skall ellers. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2009 Noen som vet hvor slike LMM er billigst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2009 hellanor har greie priser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...