#1 Skrevet Juni 28, 2009 har nå plukket toppen helt ren, og skal bytte ventiltetninger, slipe ventiler og bytte kam og løftere bl.a men de ventilfjærene, sitter en stor og en liten inni der igjen, er dette noe som bør byttes i samme slengen?, eller er det ikke så farlig? er snakk om en 2.2 10V Turbo motor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2009 tar en hurtigbump, skal til å bestille en del ikveld, så hadde vært fint å visst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 28, 2009 Skal motor trimmes eller brukes til hardkjøring? De er nok ikke som de var en gang på 80tallet. En del slappere i "fesken"! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 28, 2009 Skal motor trimmes eller brukes til hardkjøring? De er nok ikke som de var en gang på 80tallet. En del slappere i "fesken"! Er dette noe du vet eller tror? Jeg ville ikke skiftet, med mindre du skal trimme slik at du trenger noe som er hardere enn orginalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 28, 2009 ok, bestilte like gjerne nye stivere fjærer i samme slengen, sammen med trimkam og lettere løftere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2009 (endret) Er dette noe du vet eller tror? Jeg ville ikke skiftet, med mindre du skal trimme slik at du trenger noe som er hardere enn orginalt. Spurte jonus om det samme, og han sa at de var slappe etter 20 år i turbobil og stivere var godt å ha ved varving på høye turtall med mange HK. De er jo mer enn bra nok til org bil og man bytter jo ikke ventilfjærer ved kun overhaling av topp som du hinter frem til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...