#1 Skrevet Juni 28, 2009 Fikk bare for meg en tanke her tidligere i dag. Vi har jo bane treff og utstillings treff. Vi har mandags treffa våres og alt er bare i skjønneste orden. Men skal vi ta en dag ved vannet? Ta med kjerringer unger og hele familien. Så fyrer vi noen griller og de som har båt kan komme sjøveien. Så kan vi bade litt. Stå på vannski og kjøre ring etc. Vet det er flere som har båt i klubben og i denne varmen så hadde det kansje vært litt kos å ha ett strand møte også? Hørest dette ut som en god idè eller er det bare jeg som har lyst til dette? Eller er det det at dere ikke vil ha med familien å introdusere resten av oss: haha : Setter ikke noe dato eller noe annet ennå. Dette er bare for å høre om dette er noe folk hadde giddi? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 28, 2009 Seriøst ingen som synes noen ting? Hverken om vi skal eller om dette var en dårlig idè? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2009 Ideen er god den men logistikken blir en liten utfordring men ikke en umulighet. For min del kommer det helt an på når det blir da jeg har litt terrasse og bygge og ett hus som må males ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2009 Tanken er god, men vet ikke hvor mange som ville blitt med. Og hvor skulle vi samla oss evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2009 Tenkte eksempelvis Ingjerstrand jeg. Nå er ikke jeg så kjent på alle strender rundt om. Er liksom ditt jeg har pleid å havne pga stupetårnet. Jeg har båt og tube. Vet det er flere som også har båter her. Må jo enten ta en kveld etter endt arbeid da. Eller en helg folk foreslår. Jeg er stort sett fleksibel uansett hva folk bestemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2009 Det kunne absolutt vært interessant og jeg er med hvis jeg har tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 1, 2009 Høres bra ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 1, 2009 Jeg er i sjøen uansett så her er jeg helt klart med. Ingierstrand er konge bortsett fra de røde manetene.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...