Dele ei 6 trinns s4 kasse?? + åssen olje?

Anbefalte innlegg

holder på å dele min s4 6 trinns kasse, har plukket ut begge diffene å løsnet alt æ kan finne av skruer, men får ikke av midt diff huset. har løsnet alt æ finner av bolter inni det huset oxo, det er løst å går opp 2-3mm, men så stopper det. litt redd for å ta for hadt i, koster jo tross alt en slant!

i tillegg, er det non som har noe forslag til åssen olje æ bør ha på kassa? ska stå på en 800 hk s2..

bør vel kansje være litt bedre enn orginalt?

på forhånd takk for alle svar :)

Mvh Eirik smith.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha en spesialavtrekker for å få ut det lageret som sitter i toppen over diffen der.

Sitter en skrue på utsiden der.

Når den er ut kan du ta av diffhuset

Skrue er nr 6 og lager nr 7

6 trinns kasse.gif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker så mye, var det æ regnet med at det var det lageret som holdt igjen huset.

kjøpte Agip 75/90 SXS olje i dag til kassa å diffen :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ei 6 trinns kasse på min tdi, og skulle ha ny olje til den. Castrol sa (til verkstedet) at de ikke turte levere til denne kassa, da det vistnok var "litt" spesiell olje som trengtes, og de sa jeg måtte kjøpe originalt.

Det skulle være en grunn til dette.

Vet ikke mer selv, siterer bare hva verkstedet kunne formidle. Men jeg kunne ikke finne 6 trinns kasse på den lista som gjelder for deg, ergo kan det hende det er samme situasjon for deg også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.