Anbefalte innlegg

Nå begynner jeg å bli litt oppgitt. noen som har gode råd til meg?

Min Gti 16v stoppa på nytt i dag, har akkurat byttet fordeler, plugger, rotor og lokk. men problemet bare fortsetter. det virker som at 1-2 sylindere detter ut ved pådrag. så dør den bare.

 

Hjeeeeeeelp!!!!

 

På forhånd stor takk for all hjelp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli litt oppgitt. noen som har gode råd til meg?

Min Gti 16v stoppa på nytt i dag, har akkurat byttet fordeler, plugger, rotor og lokk. men problemet bare fortsetter. det virker som at 1-2 sylindere detter ut ved pådrag. så dør den bare.

 

Hjeeeeeeelp!!!!

 

På forhånd stor takk for all hjelp!

 

 

Hvor mye bensin har du på den, vanlig trøbbel at matepumpa i tanken dør, da vil ned ikke gå på under ca 1/2 tank tror jeg det var....

 

Tom R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er vel kanskje 10 liter på den. matepumpa? er det flere bensinpumper eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en i tanken og en under bilen, den i tanken er matterpumpa og gir bensin til den andre pumpa under bilen som øker trykket på bensinen. koster ca 900kr for en ny orginal matterpumpe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå begynner jeg å bli litt oppgitt. noen som har gode råd til meg?

Min Gti 16v stoppa på nytt i dag, har akkurat byttet fordeler, plugger, rotor og lokk. men problemet bare fortsetter. det virker som at 1-2 sylindere detter ut ved pådrag. så dør den bare.

 

Hjeeeeeeelp!!!!

 

På forhånd stor takk for all hjelp!

En kamerat av meg hadde samma problemer men husker ikke hva det var men det bare fortsatte med nye prob så han kvitta seg med hele dritten men skal høre hva det var for noe med han sin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.