#1 Skrevet Juni 29, 2009 Ønsker alle velkommen til nytt lokallagstreff i morgen. Siden det er mye sommer i luften satser vi på å stå utenfor storcash. Ta med solfaktor og still opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2009 yes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2009 Er det noen som stiller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2009 Jeg kommer nedom en tur:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2009 eg tenkte å ta turen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2009 kommer nok en tur jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2009 Kommer ikke i kveld eg, da eg sitter og koooooper på jobb!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2009 kjeeeme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 30, 2009 Stikker nok innom ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 30, 2009 Jeg kom ikke, på grunn av et båtførerbevis som er under oppseiling...og det ser ikke ut til at jeg kommer neste gang heller, for da er jeg i Sverige. Men SÅ.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 30, 2009 Var det bra oppmøte i kveld da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 30, 2009 ble vel en 8 biler;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 1, 2009 Rakk det ikkje eg Men kommer kanskje med to biler neste gang ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...