#1 Skrevet Juni 29, 2009 Hei, jeg lurer på åssen 7,5x15 ET18 vil passe på min golf? eller vil det stikke utenfor hjulbuen? takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 29, 2009 jeg er ganske sikker på at det vil passe helt fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 29, 2009 dette passer nok ypperlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 29, 2009 Med 185/45-15 går dette "helt ypperlig". Mulig du må banke litt skjermkanter ved ekstrem senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 29, 2009 takker for raskt svar, har 60mm senk, så er ikke helt ekstremt:) hehe.. er BBS RM det er snakk om:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 29, 2009 da vil det passe helt ypperlig ... ta en titt på Petter sin golf 2 her på forumet så ser du hvordan det vil se ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 29, 2009 da vil det passe helt ypperlig ... ta en titt på Petter sin golf 2 her på forumet så ser du hvordan det vil se ut Finnes en god del Petter'e på forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 29, 2009 100 spenn om du finner mer enn en Petter med 2er og RMs hehe edit : for å være litt snill så linker jeg til Petter sin hule : http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=134394 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...