Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt en bilyd under kjøring med min Audi TT 3.2, og finner ikke ut hva dette er! Trodde det var hjullager bak som måtte byttes, men når dette ble gjort var det INGEN forandring overhodet..??

Lyden kan beskrives som "en summende lyd, som får en gradvis høyere tone desto høyere fart, og lavere/mørkere tone ved lavere fart": klø :

Begynner å bli redd for at dette kan være diffen bak, men dette var bare en "gjetning" av en på et verksted den var inne på..

Noen som har vært borti noe lignende, evt har hørt om noe slik? Vil helst ha dette bort, SNAREST!: bh :

Mvh

- Grublende TT-eier

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Har hatt en bilyd under kjøring med min Audi TT 3.2, og finner ikke ut hva dette er! Trodde det var hjullager bak som måtte byttes, men når dette ble gjort var det INGEN forandring overhodet..??

Lyden kan beskrives som "en summende lyd, som får en gradvis høyere tone desto høyere fart, og lavere/mørkere tone ved lavere fart": klø :

Begynner å bli redd for at dette kan være diffen bak, men dette var bare en "gjetning" av en på et verksted den var inne på..

Noen som har vært borti noe lignende, evt har hørt om noe slik? Vil helst ha dette bort, SNAREST!: bh :

Mvh

- Grublende TT-eier

Er lyden sterkere når du går av gassen etter akselerasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg har funnet ut hva det er, forhåpentligvis!

Calipter bak var så og si "stuck", samt at "lyden" forsvinner når jeg setter på håndbrekket i fart! Så er sikkert at bremsene ligger innpå eller noe.. Må nok ha ny calipter!

Håper dette løsert problemet! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.