Kva slags N75 til min Audi A4 1,8 tq?

Anbefalte innlegg

Hadde ein liten Vag-Com check på "nye bilen" igår : rolleyes

Sletta tre feilkoder og sitter igjen med N75 ventilen, bilen jagar eindel på turtall, så mykje at den stoppar når eg kjem inn til kryss avogtil, kan min venn N75 vere syndaren til dette?

Turtalet stabeliserar seg avogtil tibake til rundt 1000 omdreininga,men somsagt avogtil dett det så mykje at bilen sovnar stille inn.

I samme sammenheng så lurar eg på om kvafor type N75 eg skal ha på min bil, har eit syskenbarn som har ein 1,8 turbo,og synest å huske at han valgte ein annen ventil enn den som stod på bilen originalt, nokon tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om N75 ventilen kan være årsaken til dette, men om du alikevell skal bytte så anbefales det vell og bytte til en "J" ventil. Jeg ble ivertfall anbefalt denne ventilen til min 98mod 1,8TSQ. Den har delenr 034906283j

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

N75 har ikke noe med Jaging og gjøre , grund instill heller ditt gasspjeld . Be noen med VAG-Com hjelpe deg.

kanal 66 el 98 mener jeg det er under ( 1 ) engine

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er dette bra triks på aan- motorer og? min driver å jager etter litt plaging og stopper og, har prøvd med fire forskjellige tomgangsregulatorer, riktignok brukte men nekter å tro at alle skal være defekte på samme måten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

N75 har ikke noe med Jaging og gjøre , grund instill heller ditt gasspjeld . Be noen med VAG-Com hjelpe deg.

kanal 66 el 98 mener jeg det er under ( 1 ) engine

Takk Johan , var det eg tenkte eg skulle gjere også :)

Tenkte eg skulle åpne å gjere litt reint å slikt også først og ta ein grunnstilling igjen etterpå å sjå om eg blir kvitt problemet :)

I forbindelse med testing etter strømlekkasjen på søndag fant eg ut at sikring nr4 (av dei små som er øverst i sikringsboksa) trakk straum , så nappa ut denne, jagingen i motoren var skikkelig forferdelig da, og bilen stoppet i nesten kvart einaste kryss, satte innigjen denne sikringa og tinga bedre seg eindel,men er ikkje heilt bra enda.

Nokon som veit kva den sikringa igrunnen er til? Min instruksjonsbok er på Tysk som ikkje er mitt favoritt språk, og den norske utskrifta eg har viser ikkje kva denne sikringa er til.

Men skal ta ein liten åpning og rensing å prøve å sjå om eg får til å trykke litt rundt å finne grunn instilinga på spjeldet igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.