#1 Skrevet Juni 30, 2009 Noen som har forslag hva jeg skal vaske bilen med for å holde "nypolert" glansen? Bruker Chemical guys Citrus Wash and gloss og Bilberry safe wheel cleaner nå... Bilen blir jo ren, men skulle hatt litt mere glans etter den var ferdig vasket... Tørking med MF er vel et must? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2009 Hvis du sprayer bilen din inn med quick detailer etterpå så får du en veldig fin glans igjen. Bruker selv Meguiars Ultimate Qucik Detailer, denne er helt rå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 30, 2009 Trodde citrus wash var en meget sterk sak - finn deg en mildere såpe til vanlig vask ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 30, 2009 Den såpen er faktisk ganske mild, men du får en som er veldig mye sterkere også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 30, 2009 Såpen kan du blande så sterkt og mildt du vil. (CG CW&G) Og jeg hadde kjøpt en quick detailer som Kjell skriver. Men jeg hadde kjøpt denne fra Chemical Guys. Den bruker jeg selv. Mye fordi den er antistatisk sånn at støvet ikke fester seg på lakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 30, 2009 Såpen kan du blande så sterkt og mildt du vil. (CG CW&G) Og jeg hadde kjøpt en quick detailer som Kjell skriver. Men jeg hadde kjøpt denne fra Chemical Guys. Den bruker jeg selv. Mye fordi den er antistatisk sånn at støvet ikke fester seg på lakken. Hvis den der funker, så må det jo være et genialt produkt. Må prøves, bruker du det etter bilen er tørr`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 30, 2009 "CG SPEED WIPE SPRAY & Streak Free QUICK SHINE (Anti Static) En av de glatteste Quick detailerne på markedet, lakken blir like glatt som etter påføring av voks. Denne QD er også antistatisk, så støvet osv ikke samler seg så godt på lakken. Kan brukes både på våte og tørre flater. Fin til å sprute på samtidlig som man tørker bilen etter vask." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...