#26 Skrevet September 25, 2009 Pokker altså. Har vært ute og somla flere timer nå og kommi frem til at det antagelig er instrumentpanelet alikevel. Den røde ledningen ser ikke ut til at den skal gå til noe siden jeg hadde sett feil i pluggen til instrumentpanelet. Målte forresten jording med ett multimeter(har ikke annet å måle med her). Jording på pinne T28/5 var på 0,3ohm til batteriklemme og jordinga på T28/5 var på 0,2ohm til batteri klemme. Antar at dette er god nok jording(vet det bør måles med spenning på samt strømføring)?? Målte rundt ellers i bilen til batteriklemma og det varierte fra 0,1 til 1ohm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet September 28, 2009 I dag har jeg og Anders Moen "byttelånt" instrumentpanel. Mitt virket ikke i Anders sin bil, og Anders sitt virket i min. Så da var det jo greit å slippe enda mer feilsøking:) Tusen takk for hjelpa Anders! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet September 28, 2009 bare hyggelig! Ganske utrolig at ikke grenland auto fant ut av det! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 8, 2009 Sånn. Da var instrumentpanelet bytta og jeg har speedometer igjen! Var jo kjekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...