Haster litt: ISO-overgang Golf V

Anbefalte innlegg

Hei. Nå holder jeg på å skifte anlegg i golfen her. Men det viser seg at det er umulig å oppdrive en overgang i Bergen by. Bilradiospesialisten hadde, men de skulle ha 899 for den.

Så jeg lurer på om det er noen som har en slik liggende, evt vet hvor jeg kan få tak i. Alle svar mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket hos Møller?

970 402, tror det er den du skal ha. :) I så fall koster den 361,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, stikker dit i morgen om jeg ikke finner noe i dag (lov å håpe da!) :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, ganske sikker på det er den du skal ha.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var jammen ikke enkelt! Jeg er sykemeldt pga ryggen, så prøver å drøye før jeg legger ut på langtur til Møller Nesttun.. Hehe... Og INGEN bilbutikker i Knarvik har overgangen. Dermed har jeg prøvd 5 eller 6 butikker som ikke har det. Skulle tro det var vanlig å ha slikt inne :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, hadde jeg vært deg hadde jeg ringt MB Nesttun før jeg tok turen da slik at de eventuelt kan bestille inn til deg. Tar deg jo 1min.. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Problemet er vel gjerne at bilen har Can-bus og må ha et canbus adapter for å få tenningstraum (at spelar slår seg på med tenning og ikkje av igjen før du dreg ut nøkkelen). Dei billige har stort sett ei ledning som du kan koble på interiørbelysning en plass slik at den står på så lenge lyset står på eller lignande.

Et slikt f.eks.

http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=0&prodid=1590

Dei med canbus koster rundt 1000 lappen som er samme som du sikkert har fått pris på allereie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.