resirk rett på innsug.-feil/skadelig?

Anbefalte innlegg

jeg har flyttet resirk opp og satt den rett på innsug -bare satt på en lenger slange under og droppet den andre slangen og satt den rett på innsug- mye fetere og tydeligere lyd! men er det feil/skadelig eller har det ingen ulemper? har ikke merket noe negatvt enda,men kom plutselig til å tenke på at det kanskje kan være galt??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet ikke hvor du har satt den men den må stå før gass spjellet. har du den etter får du fet lyd men den kommer da fra turbon og ikke fraresirk vent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har satt den på samme sted som den slangen som går ifra resirk og til innsug. men har kuttet ut slangen og satt resirk rett på så i utgangspunktet så har jeg vel egentlig ikke flyttet den bare forskyvet den litt lengere opp hvis du skjønner.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så lenge den sitter før gass spjellet er det ok og det gjør den vist du har flyttet den til der den tynne(25mm)slangen gikk før(går)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok. takker for svar- ja den er jo på samme sted jeg bare kuttet ut den korte slangen som går fra resirk og til innsugslangen og satte resirk rett på. så det burde være i orden jeg kom bare til å tenke på om det blei galt at det kom så mye luft rett inn i innsugslangen men det blir jo akkurat like mye luft med den slangen i mellom også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.