Anbefalte innlegg

noen som har en gammel spiller de kunne tenke eg å låne bort en måne? skal på langtur til helga og innser at jeg har drøya for lenge med å kjøpe ny spiller, så om jeg kunne fått lånt en, så kunne jeg bestille den jeg ville ha istede for å kjøpe noe larv til blodpris:p

 

Forresten så må den ha utgang til forsterker ja..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en gammel du kan få om det er av interesse. Det er vel den orginale Blaupunkt-spilleren som satt i golfen:

DSC00012.JPG

 

Men den har ikke vanlige signalutganger da. Er mulighet for det, men den har en spesiell plugg jeg tror du må ha. Har et dårlig bilde her:

DSC00016.JPG

 

Den fungerer fint men skal vel på dynga etterhvert..

Du får si fra om det er av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Pioneer, du kan komme å hente, den er gratis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en Pioneer, du kan komme å hente, den er gratis.

 

Hørest bra ut:) Har den forsterkerutgang? Og er dette med den Pioneer-pluggen dette? Jeg har vanelig ISO, du vet tilfeldigvis om det er overganger å få tak i? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørest bra ut:) Har den forsterkerutgang? Og er dette med den Pioneer-pluggen dette? Jeg har vanelig ISO, du vet tilfeldigvis om det er overganger å få tak i? :P

 

den har forster utgang og iso plugg

den er ikke så gammel.

den heter deh-2500rb,

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.