#1 Skrevet Juni 30, 2009 noen som har en gammel spiller de kunne tenke eg å låne bort en måne? skal på langtur til helga og innser at jeg har drøya for lenge med å kjøpe ny spiller, så om jeg kunne fått lånt en, så kunne jeg bestille den jeg ville ha istede for å kjøpe noe larv til blodpris:p Forresten så må den ha utgang til forsterker ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2009 Jeg har en gammel du kan få om det er av interesse. Det er vel den orginale Blaupunkt-spilleren som satt i golfen: Men den har ikke vanlige signalutganger da. Er mulighet for det, men den har en spesiell plugg jeg tror du må ha. Har et dårlig bilde her: Den fungerer fint men skal vel på dynga etterhvert.. Du får si fra om det er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 Har en Pioneer, du kan komme å hente, den er gratis. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 Har en Pioneer, du kan komme å hente, den er gratis. Hørest bra ut:) Har den forsterkerutgang? Og er dette med den Pioneer-pluggen dette? Jeg har vanelig ISO, du vet tilfeldigvis om det er overganger å få tak i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2009 Hørest bra ut:) Har den forsterkerutgang? Og er dette med den Pioneer-pluggen dette? Jeg har vanelig ISO, du vet tilfeldigvis om det er overganger å få tak i? den har forster utgang og iso plugg den er ikke så gammel. den heter deh-2500rb, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...