#1 Skrevet Juni 30, 2009 jeg har et lite problem. Bilen fusker og jeg tror det har en sammenheng med at at Plugglednigene har sykt mye motstand. Jeg har målt de og resultatet var mellom 5-8 k-ohm. Dette reultatet fikk jeg på 3 av 4 ledninger, så kanskje det er normalt? På den fjerde målte jeg "O/L" samme som viser når du ikke måler noe, så den er nok uansett deffekt. Hvis noen kunne vere så greie å måle på sin 16v om 5-8k-ohm er normalt hadde det vert flott, regner igrunn med at dette er for stor motstand. Hvis noen kunne hjelpt meg med dette hadde jeg satt stor pris på det:) Mvh. Tord 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2009 Ingen som kan svare på det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 Hadde jeg sett tråden litt tidliger i dag kunne jeg gjort det i dag, men jeg skal prøve å få det til i morra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 Uten å kjenne til GTI16V spesielt så kan en på generelt grunnlag si at opp til ca. 5 k ohm pr 30 cm. kabel er ok. Visse dyre ettermarkedskabler ligger vesentlig under denne verdien som er vanlig på standardkabler/rimelige ettermarkedskabler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2009 vil jo ikke si at 2500,- er rimelig for et sett med pluggledninger på en såpass gammel bil akkurat, men det er kanskje bare meg som lærling det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 2, 2009 har fått målt minne nå; syl 1: 6,1 syl 2: 6,3 syl 3: 6,2 syl 4: 93,4 Lurer på om kabel til fjerde sylinder er gåen:o Disse kablene sto på når jeg kjørte på trackday for en uke siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2009 vil jo ikke si at 2500,- er rimelig for et sett med pluggledninger på en såpass gammel bil akkurat, men det er kanskje bare meg som lærling det Hørtes dyyyrt ut: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2009 du får neuspeed eller magnacore billigere fra USA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2009 Hvor er det du har fått pris på kr. 2500.- for kabelsett ? Høres ut som ransforsøk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2009 (endret) det er de lange hettene fra meca, det var mellom 2300,- og 2500,- for et sett... edit: http://catalog.meca.no/ProductSheet.aspx?Article_ID=1479703&CarReference_ID=663&CategoryType_ID=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...