aan olje lekkasje under innsug.hjelp LØST

Anbefalte innlegg

heisann.

audien min trenger litt omsorg om dagen.

under innsuget et sted så er det en oljelekkasje. jeg mistenker et eller annet med ånding.

men så sitter det jo da slanger i øst og i vest som er ånding.

er tilogmed en "klump" med en kontakt som er blå der. hvem/hvor/hva gjør den (den med TYNN rød ring på bildet)

DSC_0539-1.jpg

DSC_0537.jpg

noen som kan forklare meg hva som kan fjernes helt og hva man må ha der hvis man setter på catch tank? gjerne med bilder som viser hva man har pelt ut og hva som er igjen.

kom gjerne med forslag til hva lekkasjen kan være. virker som det kommer når jeg tråkker til godt over norsk fartsgrense og presser bilen litt over tid.

Mvh Lars :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det tror jeg er ånding fra bensintank til innsug. den som er merket med tynn rød linje rundt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt bedre merka her. tilfelle det er noen som ser dårlig :P

DSC_0539-2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her var det ånding som går opp til innsuget. det sitter et gummi t stykke der som var sprekt. så det jeg gjorde var:

-blend hull inn til innsug

-blend rør som kommer fra blokk

- koble fra slanger på begge sider på den blå jeg har ringa rundt over her. (la den slangen i bakant være åpen). og ikke koble fra den blå ventilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.