#1 Skrevet Juni 30, 2009 Ja, dar va jo ein tråd om det treffe, men den blei sletta.. Ngn som konne tenkt sg bortøve? Eg kunne absolutt tenkt mg bortøve.. Drammen e jo ikje lange beden.. Hehe.. Drammen utstillingstreff Tatt ei kolonna bortøve, kost okke på treff om dagen. Så va dar visst ein festival au der då, så eventuelt overnatta og heim igjen på søndagen.. Anyone game for anything? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2009 Tror eg spare kreftene og pengene te Rudskogen treffet helgå ettepå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 Treffet e på søndagen? Måtte blitt å resia bort på lørdagen isåfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 Jepp, det eg au event tenkte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 20, 2009 Kor mange som blir me her i grunnen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 20, 2009 EG!!!! Ser stygt ud som det blir mg og dg gumman!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 20, 2009 Eg har isje tid til sånt vas i helgå. Eg ska gjer Audien klar for Rudskogen neste helg nå på lørdag eg.... Ann trenge sårt enn GRÅVE polering, for å sei det mildt Åså må eg senka ann og....Nå står ann i godkjenningshøyde.....DVS stylter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 21, 2009 Eg kjenne at eg e klar for ein roadtrip me ein gong. Men får ta d igjen neste helg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 22, 2009 Då va me snart på vei mot Gry og kalde pils, etterfulgt av kanskje elvefestivalen og treff på søndagen!!! :D Ciao! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...