Bilstein til golf 3 på Golf 2, annen fjærskål?

Anbefalte innlegg

Begynte å montere i dag, og skåla under fjærbeinslageret fra 2'ern har for stor diameter på sporet til fjæra, er det samme patent, men mindre skål på Golf 3?

Og, hvor får jeg isåfall kjøpt? Har ikke funnet det i noen webshoper, men jeg lette sikkert ikke godt nok. Vil gjerne ha et som senker mer enn originalt også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynte å montere i dag, og skåla under fjærbeinslageret fra 2'ern har for stor diameter på sporet til fjæra, er det samme patent, men mindre skål på Golf 3?

Og, hvor får jeg isåfall kjøpt? Har ikke funnet det i noen webshoper, men jeg lette sikkert ikke godt nok. Vil gjerne ha et som senker mer enn originalt også.

Ingen som har noe info som kan hjelpe meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme problem bare motsatt når jeg monterte senkesett på min 3er, der var fjærskålene for små, dette var en 94 gti 8v, satte da på fjærskåler som var større fra en 96 1.8 GL. Så da trneger vel du den typen som er på 94 gti vil jeg tro?`

EDIT: bilen ble høyere med de brede fjærskålene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.