#1 Skrevet Juni 30, 2009 Hei! Har kjøpt meg en Audi A4 avant 2.0 2002, der det ikke er midtarmlene. Er dette vanskelig og montere og hvordan skal det gjøres. Håper at noen der ute i forumet kan gi meg informasjon om dette da jeg savner den ved langkjøring. På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2009 tror ikke det skal være så stort problem. sjekket opp dette for en annen her på forumet. midtkonsollen er den samme på både med og uten så det er ikke så mye mer enn å få tak i et orginalt midtarmlene og skru dette fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 Hei! Jeg skjekket opp til min 2000" A4 b5 angående dette og i mitt tilfelle måtte en skjære litt gods ut av konsollen for at armen skulle passe. Dette fikk jeg opplyst at var merket på undersiden slik at en bare skjerte etter denne "malen". Er ikke sikker hvordan det blir på en B6, men jeg regner med det ikke blir noe vanskeligere. Eventuellt kan du høre med Møller eller annet verksted som har mye med Audi Mvh Sindre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 Slenger meg på her... Har samme behov i en B7 hvor det mangler midtarmlene foran. Er det noen med erfaringer fra ettermontering av dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg har gjort dette på en B6 og det var ingen problem. Kjøpte originalt midtarmlene på ebay og der var det med gode instruksjoner, bla mal for utskjæring i midtkonsoll. Hele operasjonen ble gjennomført på en god halvtime og resultatet ble veldig bra. Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2009 Det er, som alle her har sagt, meget enkelt å fikse. Enten kjøper du både midtarmlene og midtkonsoll og kun skifter den som er i bilen, eller så kjøper du kun midtarmlene og skjærer litt i den midtkonsollen du har i bilen. Uansett ikke noe problem å få fikset. Finner mange av disse brukt på ebay, og selges også på Møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2009 Ikke noe problem, vis enn demonterer midtkonsollen! Så er det merka av bak hvor armlene skal sitte, så bare å skjære bort det, og skru dt fast 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2009 Møller tok 5oookr inkl montering på A4 B5. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg har gjort dette på en B6 og det var ingen problem. Kjøpte originalt midtarmlene på ebay og der var det med gode instruksjoner, bla mal for utskjæring i midtkonsoll. Hele operasjonen ble gjennomført på en god halvtime og resultatet ble veldig bra. Anbefales Må man ta av midtkonsollen, eller var malen beregnet for å skjære med midtkonsollen montert? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2009 du må ta av midtkonsollen. Når du snur den og ser inni vil du se merkene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 27, 2009 Slenger meg på denne tråden Jeg har kjøpt komplett skinn setter til audi a3 07 mod. jeg hadde midtarmlener fra før. På den nye jeg fikk er det en tlf adtaper. Det er to ledninger som sitter fast på den. Jeg vet ikke hvor man skal koble de, jeg lurte på om det er noen her som kan hjelpe meg. Jeg har ettermontert bluetooth i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 27, 2009 Skal du bruke telefonadapteren, eller skal du fjerne den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 27, 2009 Skal du bruke telefonadapteren, eller skal du fjerne den? Jeg har tenkt å bruke den. Jeg har bluetooth og nav i bilen som jeg har ettermontert. Tenkte å kjøpe Iphone adapter sånn at jeg kan lade Iphone i armleneren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 28, 2009 Noen som kan hjelpe meg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 30, 2009 Jeg slenger meg og på her. Har en b5 sedan uten armlene, men skulle så gjerne ha hatt et. Noen som vet hva et orginalt et koster? noen som har et kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...