#1 Skrevet Juli 1, 2009 Pga plassproblemer for plassering av luftmassemåler/luftfilter, så ønsker jeg å fjerne eventuelt flytte den såkalte "tørka" til klima anlegget som står innenfor høyre forskjerm. Siden dette er en alu boks som tydeligvis er noe en ikke kan tømme for fukt, så antar jeg at det er relativt lite fukt som går i disse systemene... Tåles det å kjøre uten denne tørka, eller går kompressor til H****** da? Kan jeg få tak i en mindre type tørke, å plassere den et annet sted i systemet? f.eks borte ved AC registeret? Trenger innspill. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2009 ja du kan få tak i mindre tørkar so feks fra passat 3b/3bg. litt usikker på om den passer, men du må jo alikavell lage nye rør. eg ville ikkje ha fjernet den heilt, for da kan du vere sikker på att kompressoren havarerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 Når jeg bytta denne på min rs2 så var den oppsugingsposen? inni tørka ganske fuktig, så blir nok litt fuktighet. Du kan jo høre en en kuldemontør, de vet jo litt mer om det har noe å si hvilken side av kompressoren denne står. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 Hmm.. jeg får ta en ringerunde imorgen å høre litt hos profesjonelle da.. Mulig jeg får til å bare flytte den jeg har og, men det blir trangt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...