Anbefalte innlegg

Har ein 96 modell B5 med dei "klassiske": rolleyes todelte lyktene.

Tenkte eg skulle få kjøpt meg heil lykter å montere på bilen, men er det nokon som veit kvar eg kan skaffe desse billigast ? regnar ikkje med at Møller er rette plassen å leite ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode Kristoffersen her på forumet selger disse lyktene, skal du fortsatt ha to-delt. Men samtidig facelift, så finnes disse hos streetdesign, realcar.no osv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ebay sier bare jeg. Du bør satse på one-piece med mørk innmat om du har mørk bil, eller sølv innmat om du har lys bil.. Gå for DEPO-lyktene, det er et skikkelig merke til en fin pris. Snakk om ca 1000kr + frakt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekkar litt på ebay.de for meg sjølv , men fant berre dei med svart innmat , veit ikkje om det passar på ein min sølvfarga bil....

Men dei med meir tysk kunnskapar enn meg finn kanskje den andre typen også ? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekkar litt på ebay.de for meg sjølv , men fant berre dei med svart innmat , veit ikkje om det passar på ein min sølvfarga bil....

Men dei med meir tysk kunnskapar enn meg finn kanskje den andre typen også ? : rolleyes

Du kan søke på ebay.com også, mye det samme der.....:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilomsetningen i arendal har greie priser på org lykter. Mener jeg betalte rundt 3 lapper for begge mine facelift.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilomsetningen i arendal har greie priser på org lykter. Mener jeg betalte rundt 3 lapper for begge mine facelift.

Måtte du da klippe og lime ledningar , eller fekk du med adapter ? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte du da klippe og lime ledningar , eller fekk du med adapter ? :)

Kjøpte org kontakter på møller i tillegg og skjøtet på ledningsnettet i bilen.

Kun lamper jeg kjøpte hos bilomsetningen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.