#1 Skrevet Juli 1, 2009 Har ein 96 modell B5 med dei "klassiske": rolleyes todelte lyktene. Tenkte eg skulle få kjøpt meg heil lykter å montere på bilen, men er det nokon som veit kvar eg kan skaffe desse billigast ? regnar ikkje med at Møller er rette plassen å leite 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2009 Frode Kristoffersen her på forumet selger disse lyktene, skal du fortsatt ha to-delt. Men samtidig facelift, så finnes disse hos streetdesign, realcar.no osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 Ebay sier bare jeg. Du bør satse på one-piece med mørk innmat om du har mørk bil, eller sølv innmat om du har lys bil.. Gå for DEPO-lyktene, det er et skikkelig merke til en fin pris. Snakk om ca 1000kr + frakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 Sjekkar litt på ebay.de for meg sjølv , men fant berre dei med svart innmat , veit ikkje om det passar på ein min sølvfarga bil.... Men dei med meir tysk kunnskapar enn meg finn kanskje den andre typen også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2009 Sjekkar litt på ebay.de for meg sjølv , men fant berre dei med svart innmat , veit ikkje om det passar på ein min sølvfarga bil.... Men dei med meir tysk kunnskapar enn meg finn kanskje den andre typen også ? Du kan søke på ebay.com også, mye det samme der..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 1, 2009 Bilomsetningen i arendal har greie priser på org lykter. Mener jeg betalte rundt 3 lapper for begge mine facelift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 2, 2009 Bilomsetningen i arendal har greie priser på org lykter. Mener jeg betalte rundt 3 lapper for begge mine facelift. Måtte du da klippe og lime ledningar , eller fekk du med adapter ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 3, 2009 Måtte du da klippe og lime ledningar , eller fekk du med adapter ? Kjøpte org kontakter på møller i tillegg og skjøtet på ledningsnettet i bilen. Kun lamper jeg kjøpte hos bilomsetningen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...