#1 Skrevet Juli 1, 2009 hva kan jeg bruke for å lett få fjerna limet etter sotinga på bakrutene mine?skal rive av sotinga på "nybilen" min i mårra,blir det første jeg gjør,for det var ikke pent:p kan noen flytte denne til bilpleie? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2009 Sitrusrens funker fint mot sotfilmlim;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 ja det har jeg hørt skal funke;)får se om de har det på mekonomen eller enav bensinstasjonene i morgen,den sotinga skal av:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2009 brukte tynner, gikk fort som fy. Tilogmed filmen måtte gi tapt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 8, 2009 industri rens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2009 Sitrusrens funker fint mot sotfilmlim;) x2! Sitrus rens er konge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2009 Er det skikkelig film så trengs ikke noe spesielt. Da er det bare og varme med varmluftpistol og dra den av. Men billig film legger fort igjen ett lim lag ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...