#1 Skrevet Juli 1, 2009 Hei Jeg har mista "kartet" over sikringer, over hva som hører til hvor Det jeg først og fremst lurer på, er om noen vet hvilken sikring som går på sentrallås systemet? Når jeg låser førerdøren, så låses kun den (mekanisk virker det som) og ingen av dem andre låses. Hvis jeg låser med knappen på innsiden så går alle dørene i lås, men så går førerdør og passasjer døren på høyre side bak opp igjen.. Tips mottas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 4, 2009 Ingen som vet? Hadde vært greit å visst, siden vi snart skal på ferie... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 4, 2009 Det er ikke en sikring som er problemet, men heller microbryter i førerdøren som må byttes da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 4, 2009 Takker for svar Da får jeg se på den, kan det være att den trengs å smøres eller er det sannsynligvis helt gåen? Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 4, 2009 (endret) Takker for svar Da får jeg se på den, kan det være att den trengs å smøres eller er det sannsynligvis helt gåen? Frode Er ikke akkurat ukjent med lås-problemer på den modellen (3b), så er vel bare å bytte deler etterhvert som dem ryker. Er ikke uten grunn at når jeg skulle ha Passat, så var ikke 3b aktuelt. Har hørt litt for mye ang 3b, og gamlå hadde en 3b (1998). Var bare problemer med den. EDIT; PS! Frode, bare til info, så har jeg kjøpt ordentlig diagnose-kabel nå, så om det skulle være noe er det bare å ta turen innover. Greit å sjekke om det er noe "støv på hjernen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2009 Hehe Jo takk, det måtte evt bli i dag det da, siden vi reiser i morgen? Har du tid seinere i da, rundt kl 4 eller noe sånt vil jeg tro. Tar jo 30 min å kjøre herifra og. Send en sms eller noe sånt du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2009 Hehe Jo takk, det måtte evt bli i dag det da, siden vi reiser i morgen? Har du tid seinere i da, rundt kl 4 eller noe sånt vil jeg tro. Tar jo 30 min å kjøre herifra og. Send en sms eller noe sånt du Har ikke andre planer enn å jobbe i hagen og å hente kona på jobb ca kl 15.15. Så om du vil, er det bare å ta turen. Som sagt, er hjemme jeg. En diagnose-sjekk løser jo ingen problemer, bare finner dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2009 Greit å se over litt Kjøre innover fra her sånn ca fire tiden. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 4, 2009 sikringsoversikt finner du uansett i instruksjonsboka,se bakerst etter sikring i registret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 16, 2009 antagligvis ein ledning med brudd i døren din ellers så er det styreenheten hadde samme problem på ein skoda octavia 2000 mod jeg kjøpte helle døren på huggern og byttet el nettet så funket det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...