Anbefalte innlegg

Jeg var innom og snakket med dem i full fart om rabatter til klubben. Fikk beskjed om at vi kom til å få gode priser på felg og dekk. Skal prøve å ta en lenger prat med dem når jeg er tilbake fra ferie.

 

De ønsket alle velkommen og lovet gode priser: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

wooho :)

takk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nokon updates her, Elisabeth?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det skjedd noe her?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har fått beskjed om at vi får rabatter ved forespørsel, det er jo bare å si hvor man kommer fra og vise medlemskortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ekstra rabatt på Dekk- og Felgsenteret i Kanalveien da jeg kjøpte nye Toyo-dekk. Spurte ikke etter rabatt en gang, var bare en av medarbeiderne der som spurte om jeg var medlem fordi jeg kjørte 205/40-17 på en Vento. Det kaller jeg bra service!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ligger dette? har hørt om det men liksom aldri lagt merke til stedet.. :P (ser det står laksevåg senter, men så det søren ikke der... where is it hiding?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor ligger dette? har hørt om det men liksom aldri lagt merke til stedet.. :P (ser det står laksevåg senter, men så det søren ikke der... where is it hiding?)

 

Nede i kjelleren. Samme etasje som dyrebutikken;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk ekstra rabatt på Dekk- og Felgsenteret i Kanalveien da jeg kjøpte nye Toyo-dekk. Spurte ikke etter rabatt en gang, var bare en av medarbeiderne der som spurte om jeg var medlem fordi jeg kjørte 205/40-17 på en Vento. Det kaller jeg bra service!

 

Var sikkert Georg. Dekk og Felg har utrolig god service og er meget hjelpsomme.: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

og no er dette dekksenteret borte. plutselig var dei borte. det står i dagens ba.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det der LWN har flyttet? Låsesmed Wilhelm Nilsen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var annonse i BT i dag for Laksevåg Dekkservice med åpningstilbud? Skulle holde til i under etasjen på Laksevåg senter.

Er dette samme firma eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om sharif gikk konkurs jeg..

 

EDIT: altså den i Bergen, drevet av broderen til dekk kongen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var innom denne nye butikken i forrige uke. Det er et langt rød/oransje lokale. Fikk hjelp ev en person av utenlansk opprinnelse i varmedress:) De skulle ha 1600,.- for dekk i 235/35-19

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror han ble kjøpt ut og jaget over fjellet igjen av dekkmafiaen i Bergen. (evt av sin egen bror?)

Eg og en kompis var der ute og kjøpte noen dekk 1 uke før det ble stengt, og da sa han at skulle bare glede oss til vintersesongen startet. Han skulle drive ALLE dekk butikkene i Bergen til vannvidd med sine priser.

Så forsvant han over natten under mystiske omstendigheter med bare en liten lapp på døren. STENGT....

Hmmmmm....... syns det luktet av den utviklingen......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre så hadde ikke noen av dekk firmaene i Bergen noe med dette å gjøre... Heller "pappa" sharif.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkservice i underetasjen på Laksevåg Senter. Telefon 55 94 60 69

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkservice i underetasjen på Laksevåg Senter. Telefon 55 94 60 69

 

Thanks :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel ikke sharif som er der nå ?????

 

Det er ett annet firma. Dekk service på laksevåg er det Igor som har nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Dekkhandelen på Kokstad noen forbindelse til Sharif`s dekksenter? Mener jeg så logoen hans på en felg der oppe. Dekkhandelen har forøvrig veldig gode priser på Nokian om noen skulle være i beit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor ligger Dekkhandelen ? Er ikke det bare nettbasert da = ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekkhandelen ligger på "baksiden" av Dolly dimples og Mix-kiosken på Kokstad. Du ser den når du kommer fra Telenorbygget og kjører over Kokstad. Litt dårlig forklart, men finner du Dolly dimples så er du rett ved målet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.