#1 Skrevet Juli 1, 2009 Har skannet bilen og funnet en feilkode på Airbagen på passasjersete. 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Betyr dette at man kan bytte en slags resistans og slette feilkoden, og da er alt bra igjen? eller må jeg bytte ut hele airbagen i sete? Noen som vet det? Takkar for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 1, 2009 Har skannet bilen og funnet en feilkode på Airbagen på passasjersete. 01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200) 32-10 - Resistance too High - Intermittent Betyr dette at man kan bytte en slags resistans og slette feilkoden, og da er alt bra igjen? eller må jeg bytte ut hele airbagen i sete? Noen som vet det? Takkar for svar sjett koden og se om den kommer igjen i første omgang... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 1, 2009 Den kommer igjen, enten er airbag hjernen død, eller så er det brudd på ledningsnettet. Er bare og demontere hele bilen og feilsøke hver enkelt ledning så finnar man feilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 1, 2009 sjett koden og se om den kommer igjen i første omgang... Har slette feilkoden, men den kom opp igjen med en gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 1, 2009 Den kommer igjen, enten er airbag hjernen død, eller så er det brudd på ledningsnettet. Er bare og demontere hele bilen og feilsøke hver enkelt ledning så finnar man feilen. Oj. litt av jobb da, men men. blir til at eg må demontere sete og deksler osv. jaja. Takk for svaret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 4, 2009 sjekk pluggen under setet..kan bare være dårlig kontakt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 4, 2009 Er 95% sikkert at du har dårlig kontakt i pluggen under sete eller brud i ledningene fra gulvet og opp i sete. NB: IKKE bruk multimeter eller lignenede måleinstrumenter på ledninger i airbag systemet, det kan resultere i at du får en eller flere detonerte airbag'er å krangle med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 4, 2009 Jeg fikk det samme min også. Men jeg bare slettet feilkoden 2 ganger også stoppet det å lyse "airbag" i dachen. Men prøv å sjekk kontakten under settet, er nesten garrantert at det er der feilen sitter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 8, 2009 Er 95% sikkert at du har dårlig kontakt i pluggen under sete eller brud i ledningene fra gulvet og opp i sete. NB: IKKE bruk multimeter eller lignenede måleinstrumenter på ledninger i airbag systemet, det kan resultere i at du får en eller flere detonerte airbag'er å krangle med. Det va bra du sa, hadde vel merket om airbag'en hadde løst seg ut men kjipt å måtte utforske det.. skal prøve om det er dårlig kontakt i pluggen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 8, 2009 Jeg fikk det samme min også. Men jeg bare slettet feilkoden 2 ganger også stoppet det å lyse "airbag" i dachen. Men prøv å sjekk kontakten under settet, er nesten garrantert at det er der feilen sitter. Har forresten slettet feilkoden et par ganger, men det hjelper ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...