#1 Skrevet Juli 2, 2009 Er det noen her i landet som forhandler merket Axis her i Norge? Felgene jeg vurderer er Axis Matrix. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 2, 2009 Har sett på disse jeg og, så si hvis du finner ut om noen forhandler disse i norge:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 2, 2009 Hør med Espen Sørensen her på forumet hvor han kjøpte sine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 2, 2009 Det er allerede gjort Ganske sikker på at svaret forsatt ligger over dammen:) Har ikke sett dem tilsalgs i europa enda. (dog en stund siden jeg sjekket) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2009 det ser sånn ut ja... var bare "over dammen" i listen over dealers på siden deres... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2009 Jeg kjøpte også fjorårets sommerfelger (Axis Penta) over dammen... har ikke sett flere av dem i norge Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2009 http://www.axiswheels.com/dealers.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...